2014-12-23

Snart är det julafton


Sitter i ett lugn.

Jag har arbetat intensivt fram till igår kväll. Beställningar är gjorda. En del är på väg till mottagaren andra har redan fått de och nästa får dem till januari. Ett avslut för det här året, både arbetsmässigt och känslomässigt är på gång.
Jag har tagit steg för mig och mitt liv. Antar att jag är beredd att tro på mig och det jag gör och kan.
Det känns som att det är dags och det känns bra. Lugnt i magen. Rätt är lätt.


Gopen, Sågmyra, Falun


Flyttar min verkstad till Gruvområdet och Kopparträdet där jag ska finnas på plats den 1:a februari 2015. 



Kopparträdet, Falun

Tacksam. 
För den tid jag tillbringat i Kruthuset och för att jag väljer att arbeta vidare med mitt företag. Det här är det beslutet som gör att jag driver mitt vidare. I en ny riktning och samtidigt i samma anda. Silver och guld kommer att finnas kvar. Alltid. Målande och att sy likaså, fast inte lika mycket. 
Annat kommer in. 



Nytt år ny tid. 
Tack







Inga kommentarer: