2014-08-24

Yogahuset i Falun

Yoga är en del av mitt nya under hösten



Äntligen en plats för träning som fungerar med mitt oregelbundna schema och som är något annat än ett gym, eller Friskis och Svettis eller... Det finns nog en hel del olika träningsformer som fungerar med ett oregelbundet schema.

Igår och idag har jag iallafall besökt Yogahuset i Falun
Marit Anne och Eva-Lena är både gamla och nya bekanta och miljön de skapat är helt fantastisk!

http://yogahusetfalun.se/


Skrattande sa jag att detta kommer jag att göra till mitt nya tillhåll, jag kommer att utnyttja tiden maximalt på Yogahuset.

Det finns fortfarande några timmar kvar att gå på öppet hus och prova olika former av Yoga. Passa på. Har du inte ätit eller känner för fika finns även det! Det var fantastiskt gott. 




Jag säger TACK för en underbar helg bara för mig. 

Inga kommentarer: