2014-09-11

Konst i Kvadrat, Vernissage, Utställning

Konst i Kvadrat igen!!! 

Det är dags att skriva upp datum i kalendern! 

Arbetar för fullt för denna utställning. Kanske inte som man kan tro. Jag har skapat färdigt känns det som. Det jag nu lägger min tid på är att få till allt inför utställningen. Annonser och artiklar ska bokas och bilder, filer, texter, millimeterarbeten ska tas hänsyn till. Det är en del fixande som inte alltid syns utåt. 

Tack och lov är vi en otrolig samling konstnärer som arbetar tillsammans med gemensamma krafter. Alla lika ideellt, alla lika intresserade av att skapa detta till en otroligt rolig tillställning. Självklart finns det en kärntrupp av själar som är mer involverade. Det känns så otroligt roligt att vi kommit så långt och att vi snart är i mål. 
Sista veckan är det dock ingen idé att försöka nå mig via någon annan media mer än direkt via min telefon. Kommer att tillbringa all ledig tid på Magasinet i Falun där vernissagen händer! Det betyder mer än heltid v 39. Erfarenhet, energi, glädje, vänskap, arbete, möten, utmattning, lycka. 
Det blir sååååå bra! 

Fredag den 26:e september är det Vernissage för 
Konst i Kvadrat 
Kl 18-22

på Magasinet i Falun
VÄLKOMMEN 





Konst i Kvadrat och Utställningen för konstnärer i Falun och Borlänge pågår under helgen 
27:e och 28:e september. 

Välkommen!

Tack

You may also like
Du kanske även gillar

http://creamorminnajohanna.blogspot.se/2014/04/konst-i-kvadrat.html

Inga kommentarer: