2013-12-15

Salsa


 SALSA

Photo Max Lindgren

Såhär lycklig är jag när jag dansar och då särskilt SALSA. Denna bild tog min son för något år sedan en underbar kväll med karibisk hetta på Kopparhatten i Falun.

This is how happy I am dancing and especially dancing SALSA. My son took this picture a couple of years ago. It was a wonderful evening with a Caribbean heat at Kopparhatten in Falun.


Igår var det dags att dansa efter en lång tid utan denna rena kärlek och glädje. Caribbean Fiesta Dansa med Sanna. Som alltid galet bra musik av DJSoto Mayor, SMAK kök & catering och alla som jag inte träffat på länge. TACK

Yesterday it was ones again time to dance after a long period of not having this sensational feeling of pure love and joy. Caribbean Fiesta at Dansa med Sanna. As always great music by DjSoto Mayor, SMAK kök & catering and everyone that I haven´t seen for such a long time. THANKYOU

Dansa med Sanna



Sanna dansar i silver
Tack, för en underbar kväll! Ni lyckades med att få till karibisk hetta även mitt i vintern!

Sanna dancing in silver
Thankyou for a wonderful evening!
You managed to deliver a caribbean heat even in the middle of winter!

Inga kommentarer: